Метро як бомбосховище: як працює гермозатвор на станції “Золоті Ворота”

За словами начальника служби рухомого складу КП “Київський метрополітен” Сергія Ткачука, всі 46 станцій метрополітену, глибокого і мілкого закладення, є бомбосховищами, і зможуть укрити людей в разі бомбардування. Не врятують тільки 6 наземних станцій – “Дніпро”, “Гідропарк”, “Лівобережна”, “Дарниця”, “Чернігівська” та “Лісова”. “Станцій глибокого закладення у нас 20 – це ті станції, де є ескалатори. Всі інші – це станції мілкого закладення, їх 26. Всі вони знаходяться в бойовій готовності, і в будь-який час готові прийняти людей”, – розповів “Сегодня” Сергій Ткачук.

Найглибші станції київського метро побудовані в 1960 році – “Шулявська”, “Вокзальна”, “Політехнічний інститут”, “Університет”, “Хрещатик” та “Арсенальна”. Рекордсменом серед них є “Арсенальна” – вона вважається найглибшою в світі, її глибина – 105,5 м. За словами Ткачука, кожна станція може прийняти в середньому 2 тис. Чоловік і навіть більше – адже розміщувати людей можна не тільки на платформах, але і в тунелях метро, адже там також є туалети, вентиляція і вода. Якщо виходи зі станції будуть заблоковані, то по тунелях (середня протяжність між станціями – 2 км) можна вийти до наступної, розповідають працівники метро. А в разі НП на кожній станції буде обладнаний пункт першої медичної допомоги – його можуть розгорнути в вагоні складу (стоятимуть біля платформи) і на платформах. “Укриттям можуть стати не тільки тунелі та платформи, але навіть підземний перехід між “Хрещатиком” і “Майданом Незалежності” довжиною (300 метрів)”, – пояснив Ткачук.

За правилами, укриватися в метро можна буде не більше 48 годин, кажуть у метрополітені. З собою потрібно взяти документи, Медаптечка, телефон і ліхтарик. Також слід запастися бутербродами. (джерело: segodnya.ua)

Сенс існування гермозатворов – в герметизації метро від зовнішнього середовища і створення відсіків з автономним життєзабезпеченням. У разі необхідності, перекритий гермозатвором ділянку може служити бомбосховище і укриттям.

У київському метро гермозатвори є на перегонах і на багатьох станціях. Вони можуть підніматися знизу, опускатися зверху або висуватися збоку. Від очей пасажирів затвори приховані металевими пластинами. Їх відкривають і закривають час від часу в неробочий час підземки, але тільки для перевірки роботи механізму. На цьому відео ви можете побачити як працює механізм гермозатвору на станції “Золоті Ворота”.
Відео було відзнято активістами го “Управління Цивільного Захисту” за підтримки КП “Київський метрополітен”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *